уторак, 5. јануар 2016.

                                    ̲o̲ ̲ ̲ ̲ ̲ ̲ ̲

Ćao svima !Moje ime je Anica i na mom blogu pronaćićete sve od uradi sam projekata do mode.Za moj prvi blog odlučila sam da napravim kratak Q&A o meni , čisto da bi me bolje upoznali. Blogove ću stavljati par puta nedeljno ukoliko mi to vreme dozvoli  i neće uvek biti naprimer samo uradi sam projekti,biće uvek nešto različito.Ovaj Q&A sastoji se od 1O pitanja,krenimo!Pitanja biće isključivo o blogu!
                                                   
                                                              - Q&A-
  1.Zašto si odlučila da napraviš blog?
 - Stalno sam čitala blogove naše poznate modne dive Zorane Jovanović sa bloga Zorannah , čitala sam takođe blogove Tijane Minić sa bloga Tijana's diary.Bile su mi kao uzori .Izgledalo mi je lako i svidelo mi se,pa sam tako došla na ideju da ja napravim svoj blog!Mislim, zašto da ne?

                                                                             
















2. Šta ti se sviđa kod bloga?
 - Sviđa mi se mnogo toga,što bih se reklo od glave do pete. Deluje veoma lako da se uradi jedan post . Sviđa mi se to što na blogu mogu biti anonimna .Sviđa mi se što na blogu mogu pronaći sve što mi treba , od nekih uradi sam projekata za svoju sobu do nekih saveta za lakši život.
3. Da li bi promenila nešto kod bloga?
 -Pa svako bi,iskreno,promenio blog kako on to voli i kako se to njemu sviđa.Ja bih iskreno promenila dosta toga po svom ukusu.

4Da li blog za tebe predstavlja kao neki hobi ili samo zabavu na internetu,čisto da ubiješ dosadu?
-Pa ovako,blog za mene predstavlja i hobi i zabavu,ali ne protiv dosade.U postovima mogu da napišem zaista kako se osećam,a da to nikome ne smeta.
Jednostavno je ZABAVNO!Blog kao hobi?Moglo bi se reći.Hobi ne moraju biti samo neki sportovi,hobi može biti bilo šta,šta se vama dopada i čime bi voleli da se bavite!Da li blog za tebe predstavlja kao neki hobi ili samo zabavu na internetu,čisto da ubiješ dosadu?

                                            

5.Šta ćeš postavljati na blogu? 
-Postavljaću DIY,Ideje za dekorisanje sobe,Trikove,Savete,Svoje pričice,biće puno toga i naravno biće i Giveawaya i Q&A.Naravno sve za verne pratioce koje budem stekla!


6.Gde vidiš sebe u odnosu na blog za par meseci ili možemo reći,godinu dana?
-Pa vidim sebe sa boljim blogom u odnosu na ovaj prvi,vidim da ću se baš uklopiti u blog i da ću imati te "pratioce" koji će me podržavati.Ništa mi više nije bitnije u odnosu na blog.

7.Koje imaš ciljeve za budućnost na blogu?
-Pa iskreno nemam neke ciljeve.Ali bih želela da moj blog bude malo poznatiji(što se neće desiti) .Želela bih da Tijana Minić otkrije za moj blog i da me podrži u tome jer su mi ona i Zorannah uzor.

8.Kada budeš dobila pratioce,šta za tada planiraš?
-Pa ako ih budem dobila ,naravno,praviću prvenstveno Giveaway i G&A.Planirala sam čak i da napravim svoju Facebook stranicu koja će nositi ime mog bloga.Na toj stranici bih mogla stavljati objave kada postavim novi post ili objave na kojima ćete pisati pitanja za Q&A.

9.Da li se trudiš oko bloga?
-Pa pošto sam početnica,trudim se da svaki post ispadne dobro,da nema nikakvih grešaka,naprimer jedno slovo da pogrešim ili nešto drugo.Ne zamerite ako ima nekig gramatičkih grešaka ,nisam navikla da ovako pišem nešto dugo.Pokušaću da se potrudim više i da sav trud uložim u blog koliko god mogu.

1O.Tvoj savet ili šta god za druge blogere je?
-Pa moj takoreći "savet" za sve vas blogere je da se ne obazirete na hejtere,da živite punim plućima,da uživate u životu,jer kad prođe,prošlo je,da nastavite da radite ono što volite i da ne brinete šta će drugi reći o vama jer ako se vama to sviđa i ako vi to želite da radite,radite to!

To bi bilo to za ovaj moj prvi post,izvinjavam se ako vam je bilo dosadno.Meni je baš bilo zabavno pisati ovo,i mislim da je pomalo bilo dosadno s jedne strane a sa druge mislim da je sasvim okej.Nadam se da vam se svideo ovaj post i slike.Neke slike nemaju veze s pitanjima ali čisto su tu da vas zabave dok čitate!Svi koji vole da otkrivaju mnoge nove stvari,neka me zaprate!Baaj.









2 коментара: